.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
20هزارتومان،دستمزدهر كارگرمازندراني

دستمزد هر كارگر روزمزد مازندراني از مرز 200 هزار ريال گذشت 
در حالي كه فقط يك هفته از آغاز برداشت برنج در مازندران گذشته، دستمزد هر كارگر روزمره براي درو شالي در برخي شهرهاي اين استان از مرز 200 هزار ريال گذشت.    
 
به گزارش فارس ،اين در حالي است كه اين كارگران در هفته گذشته به‌طور ميانگين 100 تا 120 هزار ريال دستمزد دريافت مي‌كردند كه به يك باره اين رقم به دو برابر نرخ فعلي افزايش يافته است.
تعدادي از كشاورزان شهرهاي آمل، بابل و محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ساري اظهار داشتند: تأمين چنين مبالغي براي ما بسيار سنگين است و ما را با مشكل بزرگي براي درو شالي مواجه كرده است.
يك كشاورز آملي در اين باره گفت:‌با افزايش دستمزد كارگران كشاورزي، بسياري از كارگران با گرفتن مرخصي از شغل‌هاي قبلي خود به درو شالي روي آوردند.
«علي عباسي» افزود: از سوي ديگر كارخانه‌هاي شالي‌كوبي هم امسال با افزايش 15 الي 20 درصدي براي تبديل شالي به برنج 350 تا 40 هزار ريال دستمزد از كشاورزان دريافت مي‌كنند.
يك كشاورز بابلي هم اظهار داشت: امروز براي درو شالي خود سراغ تعدادي از اين كارگران رفتم كه با درخواست دستمزدهاي 200 هزار ريالي منصرف شدم و به خانه برگشتم.
رضا هاشمي در پايان خاطرنشان كرد: با اين وضع به‌وجود آمده تنها اميدمان گردش برنج خودمان در بازار است و نگراني از اينكه در موقع توزيع برنج داخلي، از خارج از كشور برنج وارد شود. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.